سلام خانما من امروز آنومالی بودم طول سرویکس ۳۰ بود ،کمه؟؟؟

۵ پاسخ

۳۰ به بالا خوبه ولی کار سنگین نکن

لب مرزه عزیزم ببین تشخیص دکترت چیه

خوبه عزیزم نگران نباش

لب مرزه

ان تی چند بودی. ؟

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری