با طول سرویکس ۳۰ چه کنم🥺😭
سنو شکمی،آنومالی بود

۱۲ پاسخ

عزیزم اصلا اعتماد نکن به این عدد سونو واژینال بده اگر پایینه دکتر پروژسترون تجویز میکنه و استراحت

باید رعایت کنی
به من که اینجور گفتن

عزیزم سونو واژینال بده اصلا به حرف کسی جز دکتر گوش نده اصلا با استراحت اوکی نمیشه به من گفتن۳۳ سونو واژینال داذم ۲۲بود سریع اورژانسی عمل سرکلاژ شدم حتما پیگیری کن هرچه سریع تر

استراحت کم نه ، استراحت زیاااااااااااااد کن
واژینال هم دقیق تره

هیچی منم ۳۰ بودم تا الان هم با استراحت و شیاف ثابت مونده

من واژینال انجام دادم گف۳۰هستش باید استراحت کنی شیاف وآمپول نوشته برام تا دو هفته ببینم چی میشه نگران نباش با استراحت خوب میشه

ب دکتر بگو
ببین تشخیص دکترت چیه عزیزم
احتمالن واژینال مینویسه که دقیق بررسی شه
و دوهفته فرصت میده دوباره واژینال که اگه روند نزولی داشت سرکلاژ کنی اگه نه ثابت موند یا بالا رفت با شیاف و استراحت بیشتر بگذرونی

واژینال بده عزیزم. امپول و شیاف پروژسترون و استراحت بهت کمک میکنه میره بالا

من ۳۰بودم بچه اولم زیادم رعایت نمیکردم

انتی چند بودی

یکم باید استراحت کنی خیییلی بد نیست

اسمت شبیه منه🤓

سوال های مرتبط