لب مرزی
واژینال یا شکمی؟
باید استراحت کنی و شیاف بذاری ک کمتر نشه چون خدایی نکرده بیاد پایین سرکلاژ میکنن
کار سنگین و پیادروی سنگین و اینا انجام نده سعی کن استراحت کنی رو مرزی
مال من ۱۶هفته ۳۰بود دکتر روزی یه دونه شیاف و استراحت بهم داد گفت اگر بیاد زیر ۳۰خطرناکه
خوبه ولی خب استراحت کن پایین تر نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.