طول سیروکس ۲۹ برا ۱۸ هفته خوبه؟

۹ پاسخ

بالای 30باشه بهتره
شماباپزشکت مشورت‌ کن حتما

بالای ۳۰ باید باشه
استراحت و شیاف

عزیزم مهم قیفی شدن و با نشدنش هست منم از ۱۸ هفته ۲۷ بودم با استراحت و شیاف الان ۲۹ هست میاد بالا

بستگی به دکترت داره من زنداداشم با ۲۸ سرکارم میرفت

۲۹ خوب نیست

عزیزم به دکترت بگو حتما
معمولا زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن

کمه عزیزم رعایت نکنی باید سرکلاژ بشی

سرویکس واینکه زیر ۳۰باید استراحت کنی وبا دکترت مشورت کنی

بالای ۳۰ باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد