بالای 30باشه بهتره
شماباپزشکت مشورت کن حتما
بالای ۳۰ باید باشه
استراحت و شیاف
عزیزم مهم قیفی شدن و با نشدنش هست منم از ۱۸ هفته ۲۷ بودم با استراحت و شیاف الان ۲۹ هست میاد بالا
بستگی به دکترت داره من زنداداشم با ۲۸ سرکارم میرفت
۲۹ خوب نیست
عزیزم به دکترت بگو حتما
معمولا زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن
کمه عزیزم رعایت نکنی باید سرکلاژ بشی
سرویکس واینکه زیر ۳۰باید استراحت کنی وبا دکترت مشورت کنی
بالای ۳۰ باشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.