بچها طول سرویکس ۲۹ برا آنومالی خوبه یا ن ؟؟؟

۷ پاسخ

برا منم ۲۹ است شیاف و امپول استفاده میکنم

اگر پایین نیاد خوبه

فک کنم کمه رفتی دکترت دید چی گفت؟

کمه

یکم پایینه باید خیلیییی مراقب باشی

ببین خوبه دیگ اگر همش استراحتی و کاری انچنانی نمیگنی

باید مراعات کنید بالای سی نرماله نظر دکترتون چی بوده شیاف نداد یا استراحت

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلماه و شاهان مامان دلماه و شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دریام🩷🥹 مامان دریام🩷🥹 ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری