شما جیکار کردین برای طول سرویکس؟ مشکلی پیش نیومد؟
عمل نیاز نشد؟
اگ میشه جواب بدین لطفا
عزیزم برو به دکترت بگو ک سرکلاژ بشی وگرنه بعد ۱۸هفته باید پساری بزاری
باید استراحت نسبی داشته باشی بیاد بالا پایین تر بره اصلا خوب نیست
پاینه عزیزم استراحت کامل باش تا بری پیش دکترت ببین نظرش چیه
باید استراحت کنی
ن خیلی بد نیست از ۳۰ ب بالا خوبه
متاسفانه نباید به این عدد برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.