طول سرویکس ۲۹ در ۱۸ هفته خیلی بده؟؟

۷ پاسخ

شما جیکار کردین برای طول سرویکس؟ مشکلی پیش نیومد؟
عمل نیاز نشد؟
اگ میشه جواب بدین لطفا

عزیزم برو به دکترت بگو ک سرکلاژ بشی وگرنه بعد ۱۸هفته باید پساری بزاری

باید استراحت نسبی داشته باشی بیاد بالا پایین تر بره اصلا خوب نیست

پاینه عزیزم استراحت کامل باش تا بری پیش دکترت ببین نظرش چیه

باید استراحت کنی

ن خیلی بد نیست از ۳۰ ب بالا خوبه

متاسفانه نباید به این عدد برسه

سوال های مرتبط

مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری