۵ پاسخ

بی بلا قشنگ جان❤️

من طول سرویکسم ۳۳ هست . خیلی خوب نیس ولی اگه علائم دیگه ای نداری اوکیه و نیازی نیست کاری کنی . من انقباضات رحم زیاد داشتم دکتر برام شیاف و امپول نوشت و منیزیم . گفت اگه بهتر نشدم باید پساری بذارم . اگه لکه بینی یا انقباض زیاد نداری یا درد حتی معمولا دکترا مداخله نمیکنن

۳۰ب پایین یکم بده دگ مواظب باش پایین نیاد

پایین 30خطرناکه
لب مرز استراحت کن

بر من۳۰بود
گف باید۳۵باشع تو این هفته ها

سوال های مرتبط

مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری