طول سرویکس ۳۳ در ۱۸ هفته

۱۰ پاسخ

به سونوگرافی شکمی اعتماد نکن من واسه آنومالی رفتم 30بود یک هفته بعدش رفتم سونوگرافی واژینال طول سرویکسم20شده بود

منم ۳۳ بودم شیاف دکتر دادچ

تو انومالی،۳۸ بودم ان تی ۳۵

منم همینم ولی چون خونمون طبقه سومه و آسانسور نداره فعالیت دارم به دکترم گفتم شیاف نوشته

منم ۱۸ هفته ۳۳ بودم دکتر گفت خوبه

خوبه بالای ۳۰ ولی رعایت کن بازم پایین تر نیاد خدایی نکرده

من تو انومالی 32 بودم دکترم گفت عالیه

ولی دکترم چیزی نگفت ک رعایت کن و اینا

تو ان تی ۳۵ بودم

خوبه ولی باز رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجوک طلا مامان جوجوک طلا هفته شانزدهم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری