مامانا تو هفته ۱۸ طول سرویکس ۳۲_۳۳ خوبه؟

۷ پاسخ

من ۳۲بود تو آنومالی دکترم گف خوبه

من ان تی 33 بودم هنوز آنومالی نرفتم ببینم تغییری کرده یانه🥲

من از اول 32 بودم

منم ۳۳ بودم واژینال دکتر گف اوکیه دگ هم نخواست چک کنه

طول سرویکس منم تو ۱۸ هفته
۳۲ بود دکتر گفت اوکی هست

یعنی نیاز به سرکلاژ نداره خداروشکر؟

اره استراحت کن که بالابره

سوال های مرتبط

مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری
مامان آریَن🩵🥹 مامان آریَن🩵🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری