من از 17هفته تا الان 32بوده نرفتم ببینم چک کنم هنو دکترم گف هیچ مشکلی نیس
یکم پاینه مراقبت کن احتمالا دکترت شیاف بده
من ۱۸ هفته ۳۴🤧😩
منم ۱۸هفته ۳۲ بود طول سرویکسم دکتر گفت خیلی خوبه ولی کمتر فعالیت کن (پله زیاد بالا پایین نکن و خم و راست زیاد نشو )
نه خوبه
فقط چیزای سنگین برندار ، پله هم بالا پایین نکن اگه دکتر شیاف داد استفاده کن
در کل خوبه زیاد نترس
برای من ۱۸ هفته رفته بودم ۳۸ بود
نمیدونم
ن عالیه
من انومالی ۳۸ بود
بنظرم شیاف بزاریم استراحت کنید بره بالا
من ۲۸ هفته رفتم ۳۳ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.