۱۳ پاسخ

عزیزم برای منم ۳۲ بود جفتمم کامل پایین بود خداروشکر مشکلی پیش نیومد
در ضمن ۳۲ خوبه

دوستات دکترن؟
اگه مشکلی باشه دکتر میگه

من از اول ۳۳ بودم دکترم گفت اصلا نگران نباش
به حرفای اینو اون توجه نکن فقط چیزی که دکترت میگه مهمه

منم ۱۹هفته ۳۲ بودم.

زیر۲۵نرمال نیست.برای شما نرمال و خوبه

سی به بالا نرماله نگران نباش

منم از ان تی ۳۲ ام😬

برای منم ۳۲ بود دکترم هیچی نگفت فقط گفت لب مرزه و پله آروم بالا و پایین برو

32 خوبه
منم 18 هفته 32 بودم
هفته 24 هم سونو شدم 32 بود
فردا هم نوبت سونو دارم دعا کنید همین 32 مونده باشه برام

من انتی ۳۰ بودم انومالی ۳۳ الان ۲۸ هفته شدم ۳۵ شیاف استفاده میکنم استراحت نسبی دارم

از سی پایین بده
اگه خیلی نگرانی استراحت کن

استراحت کن و کار سنگین انجام نده خودش درست میشه

کمه .‌

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری