تو هفته ۲۷ طول سرویکس ۳۲ خوب نیست؟
دکتر یکم ترسوندم 🥲

۷ پاسخ

من ۳۳هستم دکترم گفت خوبه

من ۱۸ هفته ۳۳ بودم خوبه

من از هفته ۱۸ که رفتم ۳۱ بودم دکتر گفت خوبه دیگه پیگیر نشدم الانم دهانه رحمم بسته ست

کدام دکتر میری

من ۴۰ مشکلی ک نداذع

من ۲۰ هفته ۳۰ بودم خوب بودی ک

چرا والا خوبه که.
علائم خاصی هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷ویهان🩵 مامان نیهان🩷ویهان🩵 ۱۱ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری