طول سرویکس ۳۲ تو هفته من خطرناک؟آنومالی ۳۸ بود...

۷ پاسخ

برای منم ۳۲گلم فقط استراحت میکنم

والا من از انتی تا حالا ۳۳ بودم همهههه کارم میکنم از مسافرت و جاده بگیر تا ورزش و کار خونه و بیرون و غیره…

استراحت کن شیاف بزار

استراحت کن
دسشویی فرنگی استفاده کن
موقع خابیدن زیر پات یه بالشت بزار کمی بیاد بالا
پله بالا پایین نکن
زیاد نشین

به دکترم بگو ببین میتونی شیاف بزاری

سعی کن استراحت کنی

واژینال دادی یا شکمی؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان پسرم 💙 مامان پسرم 💙 ۱ ماهگی