برای منم ۳۲گلم فقط استراحت میکنم
والا من از انتی تا حالا ۳۳ بودم همهههه کارم میکنم از مسافرت و جاده بگیر تا ورزش و کار خونه و بیرون و غیره…
استراحت کن شیاف بزار
استراحت کن
دسشویی فرنگی استفاده کن
موقع خابیدن زیر پات یه بالشت بزار کمی بیاد بالا
پله بالا پایین نکن
زیاد نشین
به دکترم بگو ببین میتونی شیاف بزاری
سعی کن استراحت کنی
واژینال دادی یا شکمی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.