خانوما تو ۲۷ هفته طول سرویکس ۳۰ خوبه؟

۶ پاسخ

لب مرزی خیلی مراعات کن

به نظرم خوبه من تو ۲۱هفته ۳۰ بودم

پله نرو ، سرویس فرنگی استفاده کن
از من ۳۲ بود دکترم اینا رو پیشنهاد کرد

آره خوبه من هفده هفته طول سرویکس ۴۶ بود دیروز هم که ۲۲ هفته و یک روز بودم شده بود ۳۸.

فک کنم خیلی خوبه

منی که هنوز نمی‌دونم طول سرویکسم چنده اصلا نگرفتم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ✨🩵 مامان ایلیا ✨🩵 ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ ماهگی
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان nini👶🩷🤰 مامان nini👶🩷🤰 هفته سی‌ودوم بارداری