خانوما تو هفته من سرویکس با فشار ۲۷
خوبه !؟

۲ پاسخ

اره خوبه یکم استراحتتو بیشتر کنی بهتره

طبق سونو دقیق چند هفته بودی؟من ۲۶بود سرویکسم تو ۳۱هفته ک دکتر گفت احتمال زایمان زودرس داری استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری