سلام بچها طول سرویکس ۳۲ چطوره؟

۶ پاسخ

من ازانتی ۳۲هسم

بمن دکتر گفت خوبه ولی من باز احتیاط میکنم کمتر نشه
سنگین برندار،خم نشو،پله اصلا،سرپا زیاد وانیستا،

زیر سی خطرناکه
ولی بازم استراحت کن ک بره بالاتر،از توالت فرنگی استفاده کن،جارو‌برقی نکش و اینا

خوبه زیر ۳۰ نیاز به استراحت زیر ۲۵ سرکلاژ

خوبه عزیزم منم انتی ۳۲ بودم،انومالی شدم ۳۴،سونو رشد شدم ۳۸ و خرده ای

شکمی یا واژینال؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری