من ازانتی ۳۲هسم
بمن دکتر گفت خوبه ولی من باز احتیاط میکنم کمتر نشه
سنگین برندار،خم نشو،پله اصلا،سرپا زیاد وانیستا،
زیر سی خطرناکه
ولی بازم استراحت کن ک بره بالاتر،از توالت فرنگی استفاده کن،جاروبرقی نکش و اینا
خوبه زیر ۳۰ نیاز به استراحت زیر ۲۵ سرکلاژ
خوبه عزیزم منم انتی ۳۲ بودم،انومالی شدم ۳۴،سونو رشد شدم ۳۸ و خرده ای
شکمی یا واژینال؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.