طول سرویکس تو ۱۸ هفته ۳۹ خوبه؟

۵ پاسخ

عالیه😍😍

عالیه من تو ۱۸ هفته ۳۰ بودم استراحت نسبی بودم

جفت و سرویکس دو تا موضوع جدان
سرویکس اسنفکتر خارجی رحمه (عضله) که برای حاملگی موفق باید عددش بالای ۳۰ باشه
جفت که برای تغذیه بچه ی داخل رحمه اون باید بالا باشه وقتی جفت میاد پایین نزدیک سرویکس باید استراحت مطلق باشی تا جفت بره بالا

عالیههه عزیزم

بله خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی