سلام خانما شما طول سرویکس تون تو ۱۸ هفته چند بود؟ مرسی

۱۶ پاسخ

36

من تو. ۲۷هفته ۳۲بود که گفت رعایت کن کار سنگین نکن استراحت کن و آمپول پروژسترون نوشت چون شیاف نمیتونستم بندازم و امروز رفتم دکتر شده بود ۳۰گفت بیاد زیر سی باید پساری بزاری

۲۷بود برای من باوجود سرکلاژ

۳۹بود

شکمی ۳۷

۲۹ بود
استراحت و آمپول و شیاف
بعد کم کم شیاف رو قطع کرد

38بود

۳۵ک دکترگفت استراحت کن

۳۳ بود

۳۸ بود

۳۸ بود

۳۶ بود

۳۵

۳۷ بود

۳۴بود

۲۵ سرکلاژ شدم

سوال های مرتبط

مامان اندیا مامان اندیا هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری