خانما تو ۱۸ هفته طول سرویکس چقدر باید باشه؟

۹ پاسخ

بالای ۳۰ من ۳۸ بودم

طول سرویکسو کجا بهتون میگن تو کدوم سونوتون؟من نه nt و نه انومالی کلا بهم نگفتن طولشو چطوریه

ممکنه هفته ۱۴ سرویکس ۳۷ باشه و توی انومالی بالاتر بره؟

یعنی تا پایان حاملگی همون اندازه میمونه یا پایین تر میا؟

برا همه یکی نیست متفاوته بالا تر بهتر مال من ۴۲بود

باید بالای 30باشه
کمتر این هی ترسو داری و ممکنه پایین ترم بیا

هرکسی متفاوته ولی بهتره بالای ۳۰ باشه
۳۰ به پایین به تشخیص دکتر سرکلاژ میشن

بالای ۳۰ باید باشه…..

بالای ۳۰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اندیا مامان اندیا هفته هجدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری