طول سرویکس ۱۸ هفته ۲۹ طبیعیه ؟؟؟

۱۷ پاسخ

پایینه باید استراحت کنی

خانمی شماچندهفته زایمان کردی؟
استراحت مطلق مطلق بودی؟سرکلاژ؟
سرکلاژم دیروز رفتم سونو .سرویکس از ۲۵ شده بود ۱۸
میگفت سرفه نکن که بچه میاد بیرون😁

منم هفته ۱۸ گفت ۲۸ هست و سونو مجدد دوهفته دیگه گفتن باید انجام بدم و روزانه دو عدد شیاف مصرف کنم

پایینه استراحت کن از۳۰نباید پایین‌تر باشه

خیلی کمه مال من 38بود

کمه تقریبا

اصلا رابطه نداشته باش و استراحت زیاد کن

کمه باید شیاف استفاده کنی و استراحت کنی عزیزم

کمه

باید مراقبت کنی

پایین امکان کم شدنشم هست. دکتر دستور چک مجددد ننوشته واست

کمه فک کنم

بیشتر استراحت کن پایین تر نیاد

ب دکترت بگو واژینال انجام دادی؟

من انتی ۲۹ بودم دکتر استراحت مطلق داد.... استراحت مطلق و شیاف

کمه باید استراحت کنی

به نظرم پایینه

سوال های مرتبط

مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ودوم بارداری