۵ پاسخ

من هجده هفته سی بودم سرکلاژ شدم

درجا سرکلاژ نمی کنند که، معمولا با شیاف کنترل می کنند، البته اگه دهانه رحم بسته باشه

سونو واژینال یا شکمی دادی؟

من ۳۰ بودم ولی ۲۳ هفته رفتم شده بود ۳۷

من۱۹ هفته۲۸ بود

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسینم مامان حسینم هفته سی‌وهفتم بارداری