خانما طول سرویکس ۲۹ باید سرکلاژ کنم؟

۱۵ پاسخ

بهتره بشی بنظرم دکترتم ریسک نکنه و سرکلاژ کنه

آره اما جای دیگه رفتم سونوگفت۳۸ شده اما دکتر پریتانولوژیستم با سونو خودش گف۲۸ شده سرکلاژ لازمی

ا ه دقیقا

من ۱۶ هفته۳۵ بود با دو هفته استراحت انومانیم۲۸ شد

سرکلاژ کن خیالت راحت باشه عمل خیلی راحتیه اصلا درد نداری بعدش استراحت داری

من ۲۷بودم سرکلاژ شدم

هزینه سرکلاژ چقدره؟

نه
من شیاف زدم ۳۰ شد استراحت نسبی داشتم بدون سرکلاژ ۳۹ هفته زایمان کردم

عزیزم برای من با طول سرویکس ۲۷ پساری گذاشت دکترم ولی کلا استراحت مطلق هستم

انومانیتون چند بود

من سونو آن تی گفت۳۱ طول سرویکس اما دکترم هیچی نگفت نه شیاف ن هیچی فقط گفت پله بالا پایین نرم استراحت کنم ...

بهتره انجام بدی

خیر مال منم 29بود حرفی از سرکلاژ نزد فقد شیاف داد بم و استراحت نیمه

توی این هفته امکان داره با استراحت بچه خودشو بکشه بالا و طولت زیاد بشه من ۳۰ بودم ۳۵ شدم

اره

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری