باید سرکلاژ بشی
پایین
دکتر چی بهت گفت؟
من هم هفته طول سرویکسم با شما یکیه
فعلا گفتن انومالی چک مجدد سرکلاژم نکردن
...
شرلیطمون مثل همه
منم ۱۶ ۶فته و دوروز طکل سرویکس ۲۹🥲
پایینه
من با ۳۱ سرکلاژ شدم
واسه من 29 هست گفت باید سرکلاژ بشم و استراحت مطلقم
البته دوقلو دارم
نباید زیر ۳۰ باشه
باید استراحت کنی پایین تر نره
پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.