استراحت کن که از این پایین تر نیا
خوب نیس بدم نیست متوسطه مواظب باش کار سنگین نکن انومالی نیاد پایین
خوبه من ان تی ۳۰ بود دوهفته پیش شده بود ۳۴
عزیزم از منم 33 بود انتی آنومالی شد 25. باید رعایت کنی
بد نیست عزیزم ولی در کل مراقبت کن . یجورایی لب مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.