سلام مامانا خوبید؟
طول سیروکس ۳۳ خوبه؟

۷ پاسخ

باید مراقبت کنی ک سونو آنومالی بالاتر بر

من ۳۰ بودم اینجا همه میگن کمه

من ۳۵ بود ان تی

من همین بودم دکتر گفت خوبه یکی دیگه هم همین بود دکتر استراحت مطلق بهش داد بستگی به دکترت داره

مال منم انتی۳۳ بود انومالی ۳۵

سونوی شکمی یا واژینال رفتی

بیشتر مراقب باش

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری