سلام طول سرویکس ۳۳ خوبه؟

۶ پاسخ

سلام من طول سرویکس ام ۳۳ بود نگرانم ؟؟ دکترم گفت رو هفته دیگ بهت سونو واژینال انجام بدم شما چی شد ۳۳ بودید

اره خوبه

زیر ۳۰ نباید باشه

اره عزیزم خوبه

تو هفته ی شما نوشته حداقل ۲۶
حداکثر ۵۲
میانگین ۴۰

سلام توی سنو آنومالی مشخصه؟؟
من نمیدونم سرویکس چیه

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری