خوبه ولی مراعات بکن فعالیت زیاد نداشته باش
من طول سرویکسم تو سونو انتی ۳۹ بود بعده اون خونه تکونی کردم رفتم سونو انومالی ۳۳ شده بود ، دکترم گفت استراحت کن پله زیاد بالا پایین نکن ، زیاد سرپا نمون . درحالته کلی بالای ۳۰ خوبه اما بالای ۳۵ عالییه
بله عزیزم خوبه
بالای ۳۰خوبه
مهم اینه ک پایین نیاد و دهانه رحم باز نشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.