بچه ها طول سرویکس ۳۳ خوبه ؟

۴ پاسخ

خوبه ولی مراعات بکن فعالیت زیاد نداشته باش

من طول سرویکسم تو سونو انتی ۳۹ بود بعده اون خونه تکونی کردم رفتم سونو انومالی ۳۳ شده بود ، دکترم گفت استراحت کن پله زیاد بالا پایین نکن ، زیاد سرپا نمون . درحالته کلی بالای ۳۰ خوبه اما بالای ۳۵ عالییه

بله عزیزم خوبه

بالای ۳۰خوبه
مهم اینه ک پایین نیاد و دهانه رحم باز نشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری