سلام طول سرویکس ۳۳ توانومالی کمه؟؟

۵ پاسخ

ولی میگن ۳۳ در حد طبیعی و نرمال

من ان تی ۳۳ بودم با جفت پایین
دیروز باز سونو داشتم گفت شده ۳۴ جفت خداروشکر رفته بالا
البته دو هفته تمام استراحت داشتم

خوبه که واژینال؟

خوبه از ۳۰ به پایین کمه

من تو آنومالی ۳۳.۵ بودم دکترم گفت خوبه ی کم مراعات کن
از ۲۵ به پایین بیاد سرکلاس میشی

سوال های مرتبط

مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطیما مامان فاطیما هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگار و آرمان مامان نگار و آرمان ۸ ماهگی