سلام خانما، طول سرویکس ۳۳ بده؟

۶ پاسخ

منم هفده هفته ۳۳ بود گفت خوبه

زیر ۳۰ خطر ناکه. سعی کن یه هفته کامل استراحت کنی بالا بره بهتره

طول سرویکس زیر 30 باشه استراحت میدن، 25 بشه سرکلاژ میکنن

نه برای من۳۲بود دکتر خوبه

نه ولی باید مواظب باشی من31بود دکترم گفت خوبه

فکر کنم اره اخه برای من ۳۶دکترم میگه فقط استراحت کن میگه لبه مرزه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری