سلام خانوما میگم طول سرویکس ۳۳ خوبه؟

میشه من کاچی بخورم یا بده؟؟؟

۳ پاسخ

منم ۳۲ ام اره خوبه
فکر کنم گرمه خیلی کم بخور

نه کاچی گرمه نخور و۳۳خوبه ولی زیاد بازم راه نرو هفته بالاتر بره امکان داره بیاد پایین من۳۳بودم شده۳۱

کاچی گرمه ما خودمون نمیخوریم تا بعد زایمان
طول سرویکس هم خوبه بالای ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۲ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری