خانما طول سرویکس ۳۳ خوبه کم نیست؟

۷ پاسخ

واس منم ۳۳ دکتر گفت خوبه حتی استراحت و شیافم نداد

ماله من 36 دکتر گفته استراحت کن بره بالا

منم سونو انتی دادم ۳۳ بود
بعد تا انومالی رفت بالا شد ۳۶
ماما دید گفت خوبع
تا انومالی رعایت کن تا بره بالا

خوبه ولی سعی کن کار سنگین انجام ندی که نیادپایین زیر 30بده

لب مرز هستش سردیجات نخور

بیای پایین‌تر دیگ خیلی‌خیلی خطرناکه بتونی خودت ۳۳ نگه داری خوبه

والا از منم 33بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری