خانما تو ۱۲ هفته و ۳ روز طول سرویکس ۳۳ خوبه؟

۶ پاسخ

اسباب کشی داریم موندم چیکار کنم

اره خوبه ولی رعایت کن یکم بالاتر بره

آره بالای ۳۰ خوبه ولی استراحت کن که بالا بره

اره عزیزم

خوبه ولی سعی کن بیشتر استراحت کنی

بالای ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه و جوجه مامان فاطمه و جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری