طول سرویکس ۳۳ توی ۱۲هفته و ۳ روز چطوره؟؟

۸ پاسخ

خوبه ولی مواظب باش

زیر 30خوب نیس براتو نرماله استراحت کن زیاد بشین پاشو نکن

اگه تا آنومالی نیاد پایین خوبه ،سعی کن رعایت کنی ک پایین تر نیاد ،برا من توی ۱۴ هفته ۳۶ بود توی ۱۸ هفتگی شد ۲۹ ک بعدش سرکلاژ شدم

خوش ب حالت برامن ۲۷بود خدا ب داد برسه واژینالش چقدرمیخوادبشه

بنظرمنم خوبه مال من ۱۲هفته ۳۰بودک قراره برم سونوی واژینال بذم ک مشخص شه نیازب سرکلاژهستم یانع

خوبه منم ۳۲ بودم تو ان تی دکتر گفت جای نگرانی نیست

ولی۱۴هفته باز چک کن

اگ واژینال گرفتی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری