۱۲ پاسخ

من ۳۷ بودم

من 36 شکمی

۳۸ بودم

من ان تی رفتم ۳۳بود

۳۸بود انتی۴۳

واسه منم ۳۳

من ۳۲ انومالی هشت روز بعدش واژینال تکرار کردم ۳۳ دکترم گفت بالای ۳۰ اوکیه

من ۳۱

منم ۳۳ واژینال

انومالی ۳۶بود ولی انومالی از روی شکمه وقتی واژینال سونو کرد ۳۱ بود چندهفته پشت هم

مال من ۳۰

مال من تو ان تی ۳۸ بود

سوال های مرتبط

مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری