طول سیروکس تو انتی چرا برا من نزد یعنی زود رفتم؟

۷ پاسخ

باید بخای

برا منم نزد
پرسیدم ازش گف از هفته ۱۵_۱۶ طول سرویکس مهمه

برامن زده بود بااینکه ١١هفته و۵روز رفتم

حتما دکترت درخواست نداده بوده دکترمنم ننوشته بود برام منتظرم برم پیشش بپرسم کی می‌نویسه ننویسه با درخواست شخصی میرم چون مهمه

برا منم نزده

باید میزد.

حتما دکترت نخواسته یا باید خودت میپرسیدی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری