بچها من سه ماهگی ان تی دادم چرا طول سیروکس و ننوشته؟

۵ پاسخ

خب واژینال دقیقه.و اگر دکتر ننوشته بوده نمیگیرن.
اگر بدی که خوبه

خب واژینال دقیقه.و اگر دکتر ننوشته بوده نمیگیرن.
اگر بدی که خوبه

شاید دکترت توش ننوشته

واژینال دادی؟

نوشته امکان نداره ننویسه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان تودلی 🤰🏻👶🏻 مامان تودلی 🤰🏻👶🏻 هفته پانزدهم بارداری