خانما انتی رفتم طول سرویکسم۳۶بود یعنی کمه؟

۱۲ پاسخ

نه برای منم اونقدر بود الان ۳۲ اینام

ن خوبه

خوبه.

برای منم انومالی ۳۶ بود دکتر گفت رعایت کن ک پایین نیاد الان هفته دیگه دوباره سونو دارم ببینم چند شده

ن عزیز واس من ۳۵ بود دکترم گف خوبه هم انتی هم انومالی

برا منم ۳۶ بود
اوکیه

نه خوبه.فقط کلا پله بالا پایین نکن خیلی.
خن و راست نشو

خوبه که

مال من آنتی ۴۳ بورانومالی ۳۹

از من انتی ۳۶بود دکتر گفت نرماله

نه خیلیم خوبه

نه عزیزم خوبه برای من ۳۳بود

سوال های مرتبط

مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری