منم شکمی ۳۲ بود داخلی ۳۴
دکترم گفت نرماله
واژینال احتمالا چنتا بالاتره شکمی دقیق نیس
من انتی ۳۲ بودم دکترم چیزی نگفت
حرفی از استراحت نزد
مهم نظر دکترته اون تخصصی تر بهت جواب میده اینجا هرکسی بر اساس تجربه شخصیش جوابتو میده عزیزم
بله لب مرزه
استراحت کن بره بالاتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.