خانما من رفتم انومالی طول سرویکسم ۳۲ شکمی ، بنظرتون کمه؟

۵ پاسخ

منم شکمی ۳۲ بود داخلی ۳۴
دکترم گفت نرماله

واژینال احتمالا چنتا بالاتره شکمی دقیق نیس

من انتی ۳۲ بودم دکترم چیزی نگفت
حرفی از استراحت نزد

مهم نظر دکترته اون تخصصی تر بهت جواب میده اینجا هرکسی بر اساس تجربه شخصیش جوابتو میده عزیزم

بله لب مرزه
استراحت کن بره بالاتر

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد