من ۱۹هفته طول سرویکسم ۳۲ بود کمه؟

۹ پاسخ

مال منبا چند هفته استراحت مطلق بعدسرکلاژ اومده33

واقعا نمیدونم چجوری شده الان همون طول سرویکس مون پایینه قبل ما ک‌اصلا سرکلاژ نمیدونستن چیه الان همه سرکلاژی ولی بازم خداروشکر علم پیشرفت کرده و جلوی خیلی از زایمان های زودرس رو گرفته

من ۳۰ ام اصن نگران نباش استراحت نسبی و رابطه نداشتن و اینارو رعایت کن

من هرکیو دیدم تو گهواره همشون سرویکسا ۳۰یا۳۲ بوده

اره پایینه مراقب باش

دکترم گفت بالای ۳۰باید باشه، لب مرزی خیلی احتیاط کن انشالله چیزی نمیشه

برا من 35 بود دکترم منع کرد منو از رابطه و چیزای سنگین بلند نکنم

رعایت کن پایین تر نره

کم نیست ولی باید رعایت کنی
پله بالاپایین نکنی
فرنگی هم استفاده کنی خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۴ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی