سلام انتی رفتم طول سرویکس 39بده؟

۶ پاسخ

خداروشکر مرسی دوستان

ن خوبه برا من انتی ۴۰بود

واسه من ۳۷ گفت خوبه جفتم یکم پایینه فقط

نه عالیه مال من۳۸ بود

عالیه

خوبه من ۳۴ بودم جفت پایینه

سوال های مرتبط

مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان افرا مامان افرا ۳ ماهگی