رفتم انتی خوب بود جنسیت دختر طول سرویکس ۳۱خوبه؟؟

۱۲ پاسخ

چرا پس مال من طول سرویکس نداش😂🤦‍♂️

استراحتت رو بیشتر کن
اصلا چیزی بلند نکن
خم و راست نشو
سرویس فرنگی برو حتما
رابطه هم فعلا نداشته باش تا انومالی بره بالا

انشالله بسلامتی باشه عزیزم مراقب خودت باش

باید استراحت کنی و پله زیاد نری
شیاف میده بهت

لب مرزه

من30بودم آنومالی ک رفتم بدون هیچ استراحتی شده بود34

بچه چندمته عزیزم

شکمی یا واژینال؟

سرویکست کمه
بد نیست ولی خوبم نیست
من تو ماه هفتم ۳۴ بودم میترسیدم

سرویکست لب مرزه عزیزم سعی کن استراحت کنی تا انومالی بالا بره ایشالا

بالای 30 باشه میگن خوبه بازم به دکترت نشون بده

برا من‌ ۲۹‌ بود گفت کمه برام شیاف نوشت و ۱۰ روز دیگه تکرار سونو

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری