من همینقدر بودم سرکلاژ شدم
30 مرزه
باید حتما استراحت داشته باشی
پله و رابطه ممنوع
شیاف بزاری
و اگه پزشکت صلاح دونست سرکلاژ شی
عزیزم من ۱۳ هفته ۳۰ بود
سرکلاژ شدم
فک کنم تو هفته شما بااستراحت کردن اوکی بشه
لب مرزی یه جورایی..استرس برات سمه الان هیچی فقط استراحت کن پله بالا پایین نکن خم و راست نشو و اینجور مراقبت ها..اگرم دکتر شیاف داده که استفاده کن ایشالله رفع میشه
نه کی گفته خوبه زیر ۱۸ بده هست شما خوبه اگه فکرت درگیره برو پیش ماما خودتو چک کن
باپزشکت مشورت کن
اگرزیر30باشه باید سرکلاژ بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.