من هفته ۱۲ بهم گفتم سیروکس ۲۸ هست اما ۱۸ هفته رفتم گفت ۴۰
به نظر من یه سونو معتبر برو
گرون هست ولی ارزش داره تا اینکه استرس بکشی
زیر ۳۰ خطرناک هست ۲۵ به پایین سرکلاژ میکنن
منم٢٦ بودم
دكترم شياف و امپول نوشت گفت كارسنگين نكنم
اعتقادي به استراحت مطلق نداره
آره عزیزم اصلا خوب نیست،قبل از ۲۰ هفته حتما باید سرکلاژ بشی،مال من ۳۳ هست از ۱۰ هفته استراحتی شدم با شیاف،حتما به یه دکتر مراجعه کن و اگر گفت نیاز به سرکلاژ نداری هم به نظرم به حرفش گوش نکن و داوطلبانه برو برای سرکلاژ،بچه رو تا الان نگه داشتی حیفه
واس من ۲۹ دکترم گفته استراحت کن نیازی ب شیاف یا چیزی نیس
بعله نرمال 30 هست
بهتره سرکلاژ شی که تا آخر بارداری مشکلی برات پیش نیاد
استراحت مطلق کن شیافم بزار میره بالا
نه اگه ثابت بمونه تا آخر بد نیست ولی اگه فشار بیاری بیاد پایین باید سرکلاژ بشی
بله عزیزم خیلی کمه اگه خدایی نکرده برا خودته باید حتما سرکلاژ بشی🥺
زیر ۳۰بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.