خانما طول سیروکس باید بالا باشه یا پاین؟

۶ پاسخ

بالا باید باشه قشنگم
چیشده نگرانی چرا

گلم چقد نگرانی هروقت تایپنگاتو میبینم میگم بیچاره مادر بیخود نیست بهشت زیر پای مادره ایشالا ک نی نی سالم بیاد بغلت همه این نگرانی هات تموم بشه❤️

بالا باشه نرمالش از ۴۰ تا ۳۰ از ۳۰ ب پایین نیاز ب بررسی و استراحت داره گاها هم سرکلاژ میشه

بالای ۳۵باید باشه ۳۰ب بالاهم خوبه ولی خب باید مراقب باشی

بالا.

بالا دیگ

سوال های مرتبط

مامان سلین جون مامان سلین جون ۵ ماهگی
مامان دلسا💕 مامان دلسا💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قُوَتِ قَلب مامان قُوَتِ قَلب هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری