بچهااا طول سرویکس ۳۲ خیلی کمه؟؟؟

۴ پاسخ

برا منم ۳۲ بود

نه اصلا کم نیست نگران نباش من اتفاقا همین یک ساعت پیش دکتر بودم واسه من ۳۱بود گفتم کمه گفت نه خوبه زیر ۲۵خطرناکه حتی من گفتم خونمون طبقه سه از پله بالا پایین برم خطرناکه گفت نه اوکیه مشکلی نیست تازه شما ۱۳هفته ای من ۱۹هفته ام اینجا هم منو ترسوندن من چند روز خودمو تو خونه حبس کردم تکون نخوردم تاامروز رفتم دکتز از دکترم پرسیدم گفت اوکیه

نه پایین نیست من دکترم تو ۱۳ هفته ۳۲ گفت خوبه

برا هفته شما یکم پایینتره
استراحت کن مراقبت کن
دکترت شیاف اینا داد؟

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی