خانومااا
طول سرویکس ۳۲ کمه؟

۷ پاسخ

من تو آنتی شکمی 32 بودم دکتر گفت مرزه
فرستادم سونو واژینال
واژینال 45 بودم
گفت شکمی اصلا دقیق نیست چون مثانه هم پره بخاطر فشار مثانه طول سرویکس کم میزنه

منم سنو انتی ۳۲ بودبچه اولم رفتم انومالی شد ۳۸
استراحت کن

اره ۳۰ سرکلاژه

من نمیدانم چرا اینقدر استرس میدیدن مردم رو بابا از من ۲۵ بود هیچی نشد استراحت معمولی کردم فقط رابطه نداشتم الان ۳۸ شده نگران نباش استرس از همه چی بدتره تو گهواره فقط استرس میدن

از ۳۰ به پایین میگن خطر ناکه .
الان استراحت کن فقط
سرپا نباش، پله زیاد نرو ، دسشویی فرنگی استفاده کن ،
تو دسشویی زور نزن اصلا
ماشین مسافرت اینام که اصلا .
مال منم سونوگرافی گفت ۳۲ ولی دکتر فرستادم واژینال گفت ۳۶ نگران نباش

اره باید خیلی استراحت کنی من 32بودم با اینکه استراحت میکردم غذایی درست نمیکردم ولی هی پا میشدم میشستم راه میرفتم اومد25امروز سرکلاژ شدم

نه ولی استراحت کن کمتر نشه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد