سرویکس ۳۲ تو سونو واژینال چجوریه کمه یا خوبه🤕

۴ پاسخ

برا منم ۳۲ دکتر چیزی نگفت

خوبه عزیزم

زیر ۳۰میگن معمولا خوب نیس باید سرکلاژ بشی بالای ۳۰خوبه ولی زیاد پله بالا پایین نکن استراحت داشته باش

بالای سی خوبه
پایین سی بهتره نیاد چون اینجا اکثرا دیدم سرکلاژ کردن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد