عزیزم میگم که حواسش به خودش باشه کاش من کسی بهم میگفت سرکلاژ میکردم اینجوری نمیشدم
زیر ۲۵ خطرناکه
عزیز دلم اصلا استرس نداشته باش.برای منم هم انتی هم آنومالی ۳۲ بود،دکترم گفت خوبه فقط پیاده روی زیاد نداشته باش
اره عزیزم کمه من ۳۳ بود استراحتم کردم ولی ۱۰روز گذشت طول سرویکسم ۱۳شد در رحمم باز شد و بچم تو ۱۸هفته سقط شد
شکمی؟
مال من 30 بود استراحت کردم چند روز پیش رفتم سنو خدارو شکر بالا رفته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.