تو آنتی تو سرویکس زده ۳۲ کمه؟؟؟؟ دکترم گفت کمه پایان استراحت کنی

۶ پاسخ

عزیزم میگم که حواسش به خودش باشه کاش من کسی بهم میگفت سرکلاژ میکردم اینجوری نمی‌شدم

زیر ۲۵ خطرناکه

عزیز دلم اصلا استرس نداشته باش.برای منم هم انتی هم آنومالی ۳۲ بود،دکترم گفت خوبه فقط پیاده روی زیاد نداشته باش

اره عزیزم کمه من ۳۳ بود استراحتم کردم ولی ۱۰روز گذشت طول سرویکسم ۱۳شد در رحمم باز شد و بچم تو ۱۸هفته سقط شد

شکمی؟

مال من 30 بود استراحت کردم چند روز پیش رفتم سنو خدارو شکر بالا رفته بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی ناز🐣 مامان نی‌نی ناز🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری