۹ پاسخ

منم ۱۲ هفته رفتم ۳۲ بود سونو شکمی خیلی نگرانم😔😔😔 حالا دوشنبه سونو واژینال دارم ببینم چند شده

راحت بود ؟

هرچقدر خودتونو بزنید به بیخیالی و فکری نکنید برد کردین

مال منم هفته ۱۲ ۳۳ بود هفته ۱۸ شد ۳۷. ولی مهم دکترته هرچی بگه

خطرناک نیست ولی استراحت کن بیشتر زیادراه نرو کارنکن پله بالاپایین نکن رابطه کمتر دسشویی فرنگی

مال من ۳۱ بود این هفته ها، دکترم گفته بود خوبه، ولی کلا کار سنگین اینا نکن ده بهتره ک پایین نیاد یه وقت

انتی خوب بود ؟؟؟ علائم چیزی داری ؟

بیشتر استراحت کن
دسشویی فرنگی استفاده کن

من تو هفته شما ۳۷بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری