خانما طول سرویکس ۳۲ توی nt چطوره؟پایینه؟

۱۰ پاسخ

واس منم ۳۲بود دکترم گفت خوبه

پایینه نسبت به سن بارداریت استراحت و شیاف استفاده کن دوباره سونو واژینال بده پایین نیومد ک اوکی پایین بیاد سرکلاژ میخواد

چرا برای من سرویکس رو ننوشت اگه کم بود میگفت؟؟

برا من ntاول ۲۷ بود دکتر گفت استراحت کن و شبی یک شیاف استفاده کن پاهاتا موقع خوابیدن کمی بالاتر بزار بعد خداراشکر غربالگری دوم شد ۳۵
هر دو هم سونو واژینال شدم برا طول سرویکس

انومالی واژینال بری دقیق تره
و تا انومالی پایین ترهم میاد

نه خوبه

زیر ۳۰ سرکلاژ میکنن
۳۲ هم خیلی خیلی مواظب باش
شیاف بزار
استراحت کن
برای من ان تی ۳۸ بود

برا من ۳۱ بود دکتر گف کمه استراحت کن ولی در کل اوایل بارداری اکثرا کمه سرویکسشون

واسه منم ۳۲ بود دکترم گفت فعلا خوبه ولی مراعات کن پایین تر نیاد تا انو مالی ببینیم چنده

عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد